Klantvolgsysteem:
één omgeving voor alle klantvragen

Hoe zorg jij voor een goede klantervaring?

Klanttevredenheid begint bij goed klantcontact. Met het innovatieve Klantvolgsysteem weet je zeker dat je altijd op de juiste manier communiceert met je huurders. Verbeter je klanttevredenheid en optimaliseer je dienstverlening met ons systeem.

Hoe fijn is het als je als klantcontactmedewerker klantgericht, effectief en efficiënt je werk kunt doen?

De kern van onze oplossing is dat jouw huurders online de informatie kunnen vinden die zij nodig hebben op het moment dat het relevant is. Hebben je huurders persoonlijke ondersteuning nodig of zijn er specifieke vragen? Dan sta je als klantcontactmedewerker direct voor ze klaar. Met één centraal systeem voor al het klantcontact help je huurders eenvoudig, snel en persoonlijk verder.

Verhoog jouw klanttevredenheid
Doordat alle contactmomenten in het Klantvolgsysteem worden vastgelegd, weet je precies wat er speelt bij jouw huurders. Nooit meer iemand twee keer zijn verhaal laten doen. Geen losse e-mails of verschillende systemen, maar één plek waar al het klantcontact samenkomt. Dit alles met slechts één doel: op een efficiënte en effectieve manier de klanttevredenheid verhogen.

Hoe maak jij van KC-medewerkers een superster?

Het Klantvolgsysteem is ontwikkeld met twee belangrijke design principes als uitgangspunt: het medewerkers makkelijk maken en huurders zo goed mogelijk bedienen. Of het klantcontact nu fysiek aan de balie, via de telefoon of digitaal verloopt: het wordt allemaal geborgd in één systeem. Dit geeft inzicht, overzicht en ruimte voor optimale dienstverlening.

Uit onderzoek blijkt dat de klantcontactmedewerker een bepalende factor is voor de klanttevredenheid. Gaat er iets mis of zijn er klachten? Dan kan een KC-medewerker de beleving optimaliseren. Daarom vinden wij het belangrijk om jouw medewerkers maximaal te faciliteren. Dit doen wij met het Klantvolgsysteem. Eenvoudig in gebruik, voor een optimale gebruikerservaring én een efficiënte werkwijze. De ervaring van onze klanten leert dat je klantcontact tot wel 25% sneller en effectiever af kunt handelen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Of wil je een keer een vrijblijvende demo? Wij laten je graag alles zien.

Waarom het Klantvolgsysteem?

Overzichtelijk &
taakgericht

Op je persoonlijke dashboard staan de taken precies op volgorde van de gewenste afhandeling. Zo verlies je nooit een belangrijke taak uit het oog.

Sturing door inzicht

Door de inzichtelijke rapportage ziet je eenvoudig en snel hoe jouw klantcontactcentrum presteert. Inzichten om grip te krijgen op je serviceniveau en klantcontact te verbeteren.

Integraal klantbeeld

Je hebt direct inzicht in klantgegevens en contacthistorie. Geen informatie meer in e-mailboxen of verzoeken via losse post-its, maar één overzicht op een centrale plaats.

Alle kennis bij de hand

De kennisbank is hét naslagwerk, gekoppeld aan alle producten. Met één druk op de knop voeg je geautomatiseerd het juiste antwoord aan een e-mail toe.

Slim zoeken

Met de krachtige zoekmachine ben je binnen no-time bij de juiste klantkaart. Met een CTI-koppeling kunnen wij de klantkaart zelfs geautomatiseerd tonen.

CTI-koppeling

Maak je al gebruik van een CTI-oplossing? Wij kunnen deze aan het klantvolgsysteem koppelen, waardoor de huurder herkend wordt en direct de juiste klantkaart wordt getoond.

Signaleringen

Huurachterstand? Storing in een complex? Een  agressieve huurder? Je ziet na het openen van de klantkaart direct de informatie, zodat je direct de juiste acties kunt ondernemen.

Integratie website & portaal

De integratie met de website en het huurders- of woningzoekendenportaal zorgt voor een compleet klantbeeld en inzicht in alle activiteiten en processen.

Gebruiksvriendelijke interface

Het klantvolgsysteem is net zo gemakkelijk in gebruik als bijvoorbeeld een regulier
e-mailprogramma. Het helpt je in je dagelijkse werkzaamheden en het is een prettige omgeving om mee te werken.