Zig | Woonservice Platform

Bedien twee werelden in één platform

Door de huidige situatie is digitale dienstverlening belangrijker dan ooit geworden. Hoe fijn is het als huurders zelf eenvoudig hun zaken kunnen regelen? Wat voor voordeel biedt het als je medewerkers de huurders – ook op afstand – efficiënt, effectief en toch persoonlijk kunnen helpen?

Het design principe van het Woonservice Platform kent belangrijke uitgangspunten: de wensen en behoeften van je medewerkers én de wensen en behoeften van jouw huurders.  

De kern van onze oplossing is dat huurders zelf online de informatie kunnen vinden die zij nodig hebben, op het moment dat het relevant is. En heeft een huurder persoonlijke ondersteuning nodig of een specifieke vraag? Dan staan je medewerkers voor hem klaar. Direct, persoonlijk en snel, dankzij één centraal systeem waarin al het klantcontact samenkomt. Dit alles met één doel: meer verbinding met je klanten, om op een efficiënte en effectieve manier de klanttevredenheid te verhogen. 

Meer digitaal en toch dichter bij je klanten

Wij geloven dat het kan. Zelfredzame huurders regelen hun zaken altijd online, via slimme serviceprocessen gekoppeld aan de website en het huurdersportaal. En wil je nog dichter bij je klanten komen? Dan kies je voor de unieke app voor huurders. Het voordeel hiervan is dat een huurder zijn woonzaken in een handomdraai regelt vanuit zijn broekzak. Ook ben je als organisatie, zo blijkt uit onderzoek, 50% effectiever, omdat je belangrijk en relevant nieuws eenvoudig bij je huurders kunt brengen via een gerichte push notificatie. 

70+

woningcorporaties

zijn aangesloten bij
ons platform

585.072

huurders

maken gebruik van het platform

1000+

gebruikers

werken met plezier met onze oplossingen

Maak van iedere KC-medewerker een superster

Door zoveel mogelijk digitaal te organiseren, hebben klantcontactmedewerkers meer tijd voor persoonlijke aandacht voor de huurders die net wat meer hulp of aandacht kunnen gebruiken. Eén centraal systeem waarin alle contactmomenten geborgd worden, geeft je overzicht en inzicht. Je maakt het verschil, doordat je weet wat er speelt en echt kunt luisteren naar de klant. Hierdoor ontstaat niet alleen persoonlijk contact, maar ook verbinding. KC-medewerkers hebben direct de juiste focus en zijn in staat om klanten een optimale ervaring te bieden.

Unieke oplossing die past bij jouw organisatie

Onze software is ontwikkeld in nauwe samenwerking met onze klanten. Dankzij deze samenwerking en onze jarenlange ervaring in de vastgoedbranche, weten wij precies wat er speelt en hoe wij jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Onze klanten ervaren dat het Woonservice Platform bijdraagt aan minder (onnodig) telefoonverkeer, minder terugkerende handelingen, meer gemak en een betere dienstverlening. En daar doen wij het voor.

Website &
Huurdersportaal

Verhoog je service online. Een reparatieverzoek indienen of de huur betalen was nog nooit zo gemakkelijk.

Nieuwsgierig?

Kennisbank

De kennisbank zorgt voor een uniforme werkwijze en 24/7 bereikbaarheid. Verhoog de kennis en de productiviteit van je medewerkers.

Nieuwsgierig?

Klantvolgsysteem

Medewerkers handelen tot wel 25% efficiënter en sneller klantcontact-momenten af. Geen losse e-mails meer, maar één centraal overzicht.

Nieuwsgierig?

Intranet

Intranet is een krachtige tool voor interne communicatie. Het verbindt medewerkers, met elkaar en met je organisatie.

Nieuwsgierig?

Managementinformatie

Het KPI dashboard geeft in één oogopslag inzicht in de resultaten van de website en het huurdersportaal van jouw organisatie.

Nieuwsgierig?